Po wymianie czujnika ABS-nadal świeci

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dziadzia
    Classic
    • 2007
    • 36

    Po wymianie czujnika ABS-nadal świeci

    Możesz kupić TAKIEGO "oszusta", którego podpina się pod złącze zmieniarki i wtedy zamiast zmieniarki podpinasz przez Jack 3,5mm zewnętrzne źródło audio ( np. Ipod-a ). Ta z aukcji jest akurat do starszego radia, ale pamiętam, że ten sprzedawca miał też kiedyś takie do Stream-a ( wtyczka Fakra / Quadlock ).

    Dużo droższy ( 350 - 400 pln ) interes to urządzenie podpinane tez pod złącze zmieniarki, ale posiadające już czytnik USB / SD, wtedy mp3 możesz wrzucać bezpośrednio na kartę/pendraka ( max 594 utwory ).

    EDIT.

    Wygląda, że można to kupić taniej np. TUTAJ ale też musiał byś spytać o wersję do Stream-a.
  • jlupino
    Rider
    S_OCP Member
    • 2006
    • 362

    #2
    Po wymianie czujnika ABS-nadal świeci

    Witam
    Podczas jazdy w wielkim deszczu sie zaświeciło.
    Vag pokazał lewy przód.
    Wymieniłem na nowy oryginał i nadal świeci i nie chce go nawet vag skasować.
    Czujnik dobry bo ma powyżej 1kOhm'a ,a to jest wartośc prawidłowa.Martwi mnie jedynie to,że ktoś pisał na forum,że napięcie w kostce przyłączeniowej powinno wynosić 2,3V,a u mnie jest 1,1V.
    Gdzie te kabelki z czujnika wchodzą i jak do tego sie dostać,bo chyba tylko w nich należy szukać przyczyny.Na drugim końcu chyba też jest jakaś kość przyłączeniowa co?
    Jednak że gdyby kabel był uszkodzony to by raczej wcale nie pokazywało żadnego napięcia.
    Nie wiem,może miał ktoś coś podobnego.
    Jaro

    Komentarz

    • Damianjg
      Rider
      • 2008
      • 621

      #3
      Te przewody idą bezpośrednio do sterownika

      [ Dodano: Sro 08 Wrz, 10 16:53 ]
      piny 2 i 1
      Załączone pliki

      Komentarz

      • przemek88
        Rider
        • 2009
        • 613

        #4
        A powiedz mi dobrze wsadziłeś ten czujnik? Wchodził ciężko czy łatwo? Jeśli wchodził z oporem wyciągnij go i przeszlifuj plastikowa obudowę. Czujnik musi być dosłownie przy tej tarczce inaczej komputer go nie widzi


        Moja Octavia 1.9 TDI AGR

        Komentarz

        • Witek1952
          Ambiente
          • 2007
          • 196

          #5
          Witam serdecznie.Walczyłem z tym ostatnio. U mnie wystarczyło zdjąć wtyczkę sterownika i potraktowanie pinów aerozolem do styków. W VAG w blokach wartości mierzonych możesz sprawdzić prędkość poszczególnych kół. Przed zdjęciem wtyczki sterownika odłącz zacisk akumulatora. Pozdrawiam.
          Witek

          Komentarz

          • jlupino
            Rider
            S_OCP Member
            • 2006
            • 362

            #6
            A powiedz mi dobrze wsadziłeś ten czujnik? Wchodził ciężko czy łatwo? Jeśli wchodził z oporem wyciągnij go i przeszlifuj plastikowa obudowę. Czujnik musi być dosłownie przy tej ta.rczce inaczej komputer go nie widzi
            Jest wciśniety do samego końca,jakieś 3mm o tej tarczy.

            Witam serdecznie.Walczyłem z tym ostatnio. U mnie wystarczyło zdjąć wtyczkę sterownika i potraktowanie pinów aerozolem do styków. W VAG w blokach wartości mierzonych możesz sprawdzić prędkość poszczególnych kół. Przed zdjęciem wtyczki sterownika odłącz zacisk akumulatora. Pozdrawiam.
            A jak dojść do tego sterownika,bo rozumię,że piszesz o drugim końcu kabelka od czujnika,czyli gdzieś w komorze silnika.
            Styki przy czujniku takim sprayem zrobiłem.
            Jaro

            Komentarz

            • Witek1952
              Ambiente
              • 2007
              • 196

              #7
              Witam. To jest tam gdzie jest pompa ABS. Pod maską. Dochodzą tam przewody hamulcowe. Odłącz klemę i przesuń blokadę wtyczki. Pozdrawiam.
              Witek

              Komentarz

              • jlupino
                Rider
                S_OCP Member
                • 2006
                • 362

                #8
                Zamieszczone przez Witek1952
                Witam. To jest tam gdzie jest pompa ABS. Pod maską. Dochodzą tam przewody hamulcowe. Odłącz klemę i przesuń blokadę wtyczki. Pozdrawiam.
                Czy,żeby do tego dojść,to trzeba ściągać całą obudowę filtra powietrza?
                Tak się przyglądałem i chyba innego wyjścia nie ma,bo wtyczki od góry to żadnej nie widze.
                No chyba że jest inny sposób :roll:

                [ Dodano: Pią 21 Sty, 11 21:41 ]
                No i stało sie!

                Nawiązując do poprzedniego mojego postu,wyczyściłem tę wtyczke(we wrześniu) do której żeby dojść trzeba obudowe filtra jednak zdjąć.
                Oczywiście nic to nie dało,ani pryskanie sprajem.
                Olałem sprawę,bo komp czyli wszystkie czujniki obroty kół liczyły,tak że wychodziło na to że czujniki dobre,a sterownik abs-u do d...y
                Wg fachowca od elektroniki używany sterwnik+wymiana+programowanie ok.700zł
                Nawet bez abs-u w zimie nie ma tak źle,ale dzisiaj podczas jazdy do pracy nawet nie zauważyłem kiedy kontrolka zgasła przyhamowałem prowokacyjnie na lodzie i okazało sie,że ABS sie naprawił.
                Pytanie,czy ktoś już tak miał i co może być tego przyczyną.

                [ Dodano: Pią 21 Sty, 11 21:49 ]
                No i raczej nie wierzę w to że gdziekolwiek do tej pory(przez ponad 4 miesiące) utrzymywała sie wilgoć,lub coś w tym stylu,bo tę wtyczkę w sterowniku to na prawde ciężko jest zalać.
                Jaro

                Komentarz

                Pracuję...